home / vraag en aanbod / Geef 'Get a Grip'-campagne voor jongeren body en bereik

Geef 'Get a Grip'-campagne voor jongeren body en bereik

Humanitas wil de toegankelijkheid van de 'Get a Grip'-campagne voor jongeren verbeteren. Ze hebben goede ideeën gekregen voor een nieuwe campagne, vanuit een eerder traject met de MKB werkplaats Utrecht. Deze ideeën willen ze nu verder uitgewerken. De campagne moet body krijgen. Na de zomer wil Humanitas samen met de MKB Werkplaats Utrecht de strategie achter de campagne opzetten en bepalen waar flyers en posters moeten komen. Tegelijk werken ze zelf aan een informatiepagina die stapsgewijs uitlegt wat er gebeurt bij een aanmelding en met wie je te maken krijgt. Dit idee kwam mede voort uit vragen die de studenten stelden.

Humanitas is heel blij met de eerdere samenwerking en de resultaten. Ze kijken uit naar de volgende stappen en hopen op nog meer succesvolle projecten met studenten.

👭🆘Humanitas
Wij zijn Humanitas, jouw lokale vriend die een luisterend oor biedt en praktische hulp voor uiteenlopende uitdagingen zoals financiën, educatie en sociale contacten. We zijn toegewijd aan iedereen – ongeacht achtergrond of levensverhaal.

🎯💶 Onze missie met 'Get a Grip'

We willen jongeren die financieel vastlopen weer de controle over hun geldzaken geven. Onze vrijwilligers, vaak uit andere generaties, staan klaar met raad en daad, maar we zien dat het aanmeldproces en de weg naar hulp beter kan.

🥅🧐Jouw creatieve opdracht
We dagen je uit om de resultaten uit het eerdere project te analyseren en onze communicatie strategie te herontwerpen om het laagdrempeliger te maken. We hebben een concreet en uitvoerbaar plan nodig.

🏅Succes is wanneer

  • Je voorstel jongeren echt bereikt en motiveert.
  • Het praktisch haalbaar is en binnen onze vrijwilligersgemeenschap past.
  • We een werkbare strategie hebben voor de nieuwe campagne
  • Randvoorwaarden zoals locaties voor flyers en posters bepaald zijn. Hierna zullen we gaan drukken en de campagne uitrollen.

🤹‍♂️Wat te overwegen

  • Wees bewust van onze trouwe vrijwilligers – zij zijn de kern van onze service.
  • Onze sterke huisstijl moet terugkomen in jouw ontwerp.
  • Bonusmateriaal zoals flyers en projectplannen voor extra inzicht.

🏌️‍♀️Aan de slag!
Klaar om een financiële lifesaver te worden voor Utrechtse jongeren? Laten we samen samen de brug bouwen naar een financieel zelfstandige toekomst voor velen! Help dit project verder en word onderdeel van een beweging die jongeren empoweren om financieel onafhankelijk te zijn. Wij kunnen niet wachten om samen met jou te innoveren!

Bekijk vorige briefing

Reageer

Bedankt voor het bericht!

Geplaatst voor
Humanitas

Type opdracht
Project

Status
Open

Startdatum
09 september 2024