In september samen met studenten uit de regio werken aan jouw digitale vraagstukken? Meld je nu alvast aan!

Waarmee kunnen studenten mijn bedrijf helpen? 

We hebben hieronder een aantal voorbeelden van vraagstukken verzameld waarmee onze studenten jouw bedrijf verder kunnen helpen.

Online en offline marketing

  • Hoe kunnen we media aandacht genereren voor ons product of dienst?
  • Hoe introduceren wij ons product op een creatieve manier in de 5 grote steden en activeren wij onze doelgroep?
  • Welke mediavorm is het best om de boodschap uit te dragen?
  • Hoe kunnen wij ten overvloede van alle media en communicatieuitingen onze doelgroep bereiken en aanzetten om onze dienst te proberen?
  • Hoe kunnen wij onze communicatiemiddelen verbeteren?


Optimalisatie (website, product of dienst)

  • Hoe kunnen we het gebruik van onze dienst verhogen?
  • Hoe kunnen we waarde toevoegen voor deelnemers voor, tijdens en na een door ons georganiseerd event?
  • Hoe kunnen we activiteiten en informatie over zorg, sociale domein en cultuur toegankelijk maken voor diverse doelgroepen?
  • Hoe krijgen wij meer response/engagement op onze vragenlijst en nieuwsbrief, hoe kunnen deze aantrekkelijker gemaakt worden?
  • Welke facetten van onze dienstverlening kunnen wij automatiseren?


Data

  • Wat kunnen wij nog meer betekenen in een wereld waarin data alom aanwezig zijn?
  • Als wij een winkel zouden openen, hoe zouden we dan digitale middelen kunnen gebruiken om onze missie over te brengen bij het publiek?
  • Hoe kunnen we het gebruik van onze producten door onze doelgroep analyseren?


Ontwerpen

  • Hoe zet je op een slimme en goede manier online vormgeving neer: hoe creëer je een stijl die feilloos kan worden doorvertaald naar verschillende disciplines?
  • Hoe creëer je met de verschillende digitale media een tentoonstelling binnen en buiten de muren van een museum?
  • Wat heeft een medewerker nodig om met de juiste kennis en informatie zijn/haar functie  gedurende het inwerktraject succesvol te vervullen?
  • Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de doelgroep stopt met het eenmalig gebruik van plastic en ons duurzame alternatief gaan aanschaffen?
  • Hoe betrekken we onze doelgroep bij onze duurzaamheidsambities, -projecten en -activiteiten?